زندگی... ...دفتری از خاطره ها
نويسنده : مازیار - ساعت 16:41 روز چهار شنبه 13 مهر 1398برچسب:,

زندگی دفتری از خاطره هاست....

     

                     یک نفر در دل شب      

                                                یک نفر در دل خاک

 

یک نفر همسفر  سختی هاست

          یک نفر همدم خوش بختی هاست

           

                               چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد

        ما همه همسفرو رهگذریم

                                                       

                                                آنچه باغیست فقط خوبی هاست ...



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت19:07---17 دی 1391
نامرد
بی معرفت
بی مرام


mahsa
ساعت14:05---21 مهر 1390
salam mazyar joooon khobi?
vaghean mazerat k dir dir miam to net
vali ta omadam behet sar zadam


EVELYN
ساعت19:25---20 مهر 1390
salam ejghaaaam
khufiiiiiiii???????!i
kheli bahal bud...nasiiiii
asise delam sorry bekhoda dir b dir miam vagrana asan rad kor nawre man biam net nayam pijet asisam.


babak
ساعت10:30---19 مهر 1390
با سلام بهمدیران سایت های موزیک.من بابک مدیر وبلاگ اختصاصی میثم هارد بوی عزیز هستم .

دوستان عزیز به خاطر تقاضای زیادی که از میثم عزیز کردن .که چرا یه وبلاگ اختصاصی نمیزنید

ما تونستیم یک وبلاگ نا چیز که زیر نظر خود میثم و مدیر برنامه میثم عزیز هست رو افتتاح کنیم .

با تشکر مدیر وبلاگ

ادرس وبلاگ

با سلام بهمدیران سایت های موزیک.من بابک مدیر وبلاگ اختصاصی میثم هارد بوی عزیز هستم .

دوستان عزیز به خاطر تقاضای زیادی که از میثم عزیز کردن .که چرا یه وبلاگ اختصاصی نمیزنید

ما تونستیم یک وبلاگ نا چیز که زیر نظر خود میثم و مدیر برنامه میثم عزیز هست رو افتتاح کنیم .

با تشکر مدیر وبلاگ

ادرس وبلاگ



خوشحال میشم یه سری بزنید


http://www.meysamhardboy.blogfa.com


mahsa
ساعت20:18---18 مهر 1390
میدونم ببخشید تورو خدا به قران اصلا وقت نمیکنم تو نت بیام

mahsa
ساعت20:06---18 مهر 1390
vali afarin behet tabrik migam vase webet
dadashe mane dige


mahsa
ساعت20:04---18 مهر 1390
salam azizam chetori?
bebakhshid dige darso madrese mohlat inke biam to neto behem nemide
sharmande dadasham


ويكي
ساعت18:49---17 مهر 1390
اول سلام عليكـــــــــــــ ممنون عزيزم از اينكه گفتي ديگه عجله اي و حواس پرتيه
خب ميگن دوست بايد اينه دوست باشه بازم ممنون
به اون دوتا وبم كه ادرسش تو وبممه هم ي سربزن


نسيم
ساعت1:00---17 مهر 1390
salam dadashi khoobi?
che khabar???


نسیم
ساعت1:18---16 مهر 1390
سلااااام،واااااااااای چه خوشمله اینجا
مبارک باشه یکم سخت باز شد اما بلاخره اومدم
دیدی من با معرفتم اومدم بهت سریدم
همیشه موفق باشی داداشی


farhang
ساعت23:52---15 مهر 1390
sherat ham harf nadaran

Ħăşţi
ساعت22:47---15 مهر 1390
سيلام داداش مازيار خوفي اين وبتم خوشمله موفق باشي

قهوه خونه بهاره خانوم
ساعت18:37---15 مهر 1390
شلام
چطولی؟؟
خیلی باحاله این وبت
دمت گرم لینکت کردم


شیطونک
ساعت16:22---15 مهر 1390
راستی به اسم خودم عضوم کن

باران

اوکی


شیطونک
ساعت16:22---15 مهر 1390
راستی به اسم خودم عضوم کن

باران

اوکی


شیطونک
ساعت16:20---15 مهر 1390
سلام داداش مازیار خودم چطوری بابا ترکوندی ایول خیلی باحاله

بدو منو عضو کن کلی شعر ناب دارم

البته عرای خودمو نمیذارم


naregs
ساعت22:19---14 مهر 1390
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
booooood


farhang
ساعت21:45---14 مهر 1390
to ke linkam nakardi

Y&L
ساعت15:30---14 مهر 1390
کار خیلی جالبیه که شروع کردی
امیدوارم موفق باشی
راستی من قالب وب رو به هم ریخته میبینم


مازیار
ساعت11:42---14 مهر 1390
سلام مازی جون وب جدید درست می کنی و به من نمی گی

kiana
ساعت8:29---14 مهر 1390
kheilyyyyyyyyyy por mani bud jeden migam!!!!!!!!!!!!!!!!

nasim
ساعت23:48---13 مهر 1390
salam dadashi jooni

webe jadid mobarak

yani man dg oonja naram?

ino belinkam?

inja vase chi nevisande mikhay?


مهسا جوني
ساعت21:05---13 مهر 1390
سلام دوست من وب زيبايي دالي خوشال ميشم به وب منم نيم نگاهي بندازي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







shabo-mah

مازیار

shabo-mah

http://shabo-mah.loxblog.com

...دفتری از خاطره ها

زندگی...

...دفتری از خاطره ها

سلام من مازیار هستم 18 ساله این وب برای شاعرایی که مثل یه ستاره ی کم سو و کم نور تو آسمون شعر ادب میدرخشن و یکی از آرزو هاشون اینه که نوشته هاشونو به دیگران ارائه بدن خودشونو به دیگران بفهمونن ساخته شده..تو .این وب برای هر شاعر یه اکانت میزارم به اسم خودش و شعراشو توی لینک خودش میزارم هر خواسته ای از وب دارید بگید من اجرا میکنم .::دوستون دارم::. شب است و ماه می رقصد ستاره نقره می پاشدنسیم پونه و عطر شقایق ها ز لبهای هوس الود زنبق های وحشی بوسه می چیند و من تنهای تنهایم در این تاریکی شب خدایم آه خدایم صدایت میزنم بشنو صدایم

...دفتری از خاطره ها

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog