درد-کارو ...دفتری از خاطره ها
نويسنده : مازیار - ساعت 20:43 روز چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,

من اگردیوانه ام


با زندگی بیگانه ام

 


مستم اگر یا گیج و سرگردان و مدهوشم


اگر بی صاحب و بی چیز و ناراحت

 


خراب اندر خراب و خانه بر دوشم


اگر فریاد منطق هیچ تأثیری ندارد

 


در دل تاریک و گنگ و لال و صاحب مرده ی گوشم


به مرگ مادرم : مردم

 


شما ای مردم عادی


که من احساس انسانی خودرا

 


بر سرشک ساده ی رنج فلکت بارتان


بی شبهه مدیونم

 


میان موج وحشتنکی از بیداد این دنیا


در اعماق دل آغشته با خونم

 


هزار درد دارم


درد دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







shabo-mah

مازیار

shabo-mah

http://shabo-mah.loxblog.com

...دفتری از خاطره ها

درد-کارو

...دفتری از خاطره ها

سلام من مازیار هستم 18 ساله این وب برای شاعرایی که مثل یه ستاره ی کم سو و کم نور تو آسمون شعر ادب میدرخشن و یکی از آرزو هاشون اینه که نوشته هاشونو به دیگران ارائه بدن خودشونو به دیگران بفهمونن ساخته شده..تو .این وب برای هر شاعر یه اکانت میزارم به اسم خودش و شعراشو توی لینک خودش میزارم هر خواسته ای از وب دارید بگید من اجرا میکنم .::دوستون دارم::. شب است و ماه می رقصد ستاره نقره می پاشدنسیم پونه و عطر شقایق ها ز لبهای هوس الود زنبق های وحشی بوسه می چیند و من تنهای تنهایم در این تاریکی شب خدایم آه خدایم صدایت میزنم بشنو صدایم

...دفتری از خاطره ها

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog