طوفانیم... ...دفتری از خاطره ها
نويسنده : مازیار - ساعت 20:51 روز چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,

                 آنقدر طوفانیم که باد را هم میکنم

 

                       من به یاد تو عزیزم یاد را هم میکنم

 

 

                                                   دوش شیرین را به خواب ناز شیرین کرده است

 

                                               بخت اگر یاری کند فرهاد را هم میکنم

 

 

                                                                  با همه شاگردیم استاد گر هم گفت نکن

 

                                                                           با همه شاگردیم استاد را هم میکنم 



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت16:47---16 مهر 1390


kiana
ساعت13:16---15 مهر 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







shabo-mah

مازیار

shabo-mah

http://shabo-mah.loxblog.com

...دفتری از خاطره ها

طوفانیم...

...دفتری از خاطره ها

سلام من مازیار هستم 18 ساله این وب برای شاعرایی که مثل یه ستاره ی کم سو و کم نور تو آسمون شعر ادب میدرخشن و یکی از آرزو هاشون اینه که نوشته هاشونو به دیگران ارائه بدن خودشونو به دیگران بفهمونن ساخته شده..تو .این وب برای هر شاعر یه اکانت میزارم به اسم خودش و شعراشو توی لینک خودش میزارم هر خواسته ای از وب دارید بگید من اجرا میکنم .::دوستون دارم::. شب است و ماه می رقصد ستاره نقره می پاشدنسیم پونه و عطر شقایق ها ز لبهای هوس الود زنبق های وحشی بوسه می چیند و من تنهای تنهایم در این تاریکی شب خدایم آه خدایم صدایت میزنم بشنو صدایم

...دفتری از خاطره ها

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog